Tilbakemeldingene fra kundene til Joker Stugudal var klar, dagligvarebutikken fortjente å vinne prisen for årets servicebedrift i Værnesregionen.

Prisen ble delt ut av Lill Bente Mæhla Totland fra Sparebanken SMN under Næringslivets festaften på Scandic Hell, som arrangeres av Næringsforeningen i Værnesregionen.

Det kom inn forslag på totalt 56 bedrifter til serviceprisen. og de tre som sto igjen til slutt var Stoffhuset, Something old brudesalong & blomsterbinderi, og Joker Stugudal. Foto: Karin Jegtvik

– Blir alltid møtt med et smil

Det er kunder som har nominert årets kandidater og det har kommet inn forslag på totalt 56 bedrifter. De tre som sto igjen til slutt var Something old brudesalong & blomsterbinderi, Stoffhuset og Joker Stugudal.

Kundene i Stugudalen mente dagligvarebutikken deres fortjente å vinne blant annet fordi de alltid blir møtt med et smil. De tar godt vare på både bygdefolket og hyttefolket, og fordi de er nytenkende og lytter til innspill fra kundene. En skriver også det hender ofte at vedkommende handler der uten å egentlig trenge noe bare fordi det er så trivelig personale der.

An-Magritt Morset Hegstad, som er daglig leder ved Joker Stugudal, ble både glad og overrasket over prisen.

– Det var helt fantastisk å få prisen. Det er veldig overraskende at en dagligvarebutikk når helt opp på personlig service. Men dette er noe vi jobber med hver dag - vi er veldig glade i kundene våre.

Hør hvorfor An-Magritt Morset Hegstad tror de fikk prisen: